18.12.10

88: bertuahnya dia

aku takut kau tidak cintakan aku.

lebih takut lagi
bila kau cintakan perempuan lain.

macam sekarang.

8 comments:

afdhalluddin said...

sedihnyer....

Nisha Ismail said...

:)

biasa je lah kot.

Para Jamaludin said...

dan perempuan itu adalah aku.
ha, lagi sedih tak??

hahaha! tak mungkin gile ayat ni. cis!

Nisha Ismail said...

hahaha. dem.

kita dah pasti, kita tak kongsi lelaki yang sama kan? ceh.

atheera veslee said...

aduh
tergurisnya hati ;(
be strong ;)

Nisha Ismail said...

atheera: being. :)

stalker said...

awak tulis apa yang saya sedang rasa.sebijik kena batang hidung.di sini, di blog yg lagi satu.

thanks.
sekurang nya saya tak rasa keseorangan.sebab ada yang memahami bagaimana rasa itu :)

Nisha Ismail said...

jangan keseorangan bila ramai yang boleh temankan. :)